مرکزاطلاعات فنی امورگمرکی


دانشگاه مجازی گمرک(بزرگترین مرکزاطلاعات کلاسیک گمرک)

وقت سرمایه گذاری در طلا فرا رسید

وقت سرمایه گذاری در طلا فرا رسید

معاون بانک ملی امارات گفت: اکنون وقت مناسبی برای خرید است. اگر قیمت طلا سطح مقاومتی ۱۴۲۵ دلاری را بشکند به زودی به قیمت ۱۵۲۵ دلاری نیز خواهد رسید.
 
به نقل از کیتکو؛ "گرهارد شوبرت" معاون بانک ملی امارات در سخنانی در کنفرانس فلزات گرانبها در شهر رم ایتالیا تصریح کرد: افزایش تقاضا از سوی کشورهای آسیایی به خصوص چین نقش مهمی در برقراری ثبات قیمت در بازار فلزات گرانبها داشته است ولی این روند همیشگی و پایدار نخواهد بود.
معاون بانک ملی امارات تاکید کرد، شرایط کنونی اقتصاد جهانی به نفع قیمت طلا است ولی افزایش نرخ بهره بانکی در آمریکا در سال 2014 میلادی موجب کاهش قیمت طلا خواهد شد.
وی در ادامه افزود: هنوز این احتمال وجود دارد که قیمت هر اونس طلا تا پایان امسال به بیش از 1525 دلار افزایش یابد. اگر قصد سرمایه گذاری بلند مدت دارید دلیلی برای فروش ذخایر طلا وجود ندارد. اگر هم می خواهید در بازار طلا سرمایه گذاری کنید اکنون وقت مناسبی برای خرید است. اگر قیمت طلا سطح مقاومتی 1425 دلاری را بشکند به زودی به قیمت 1525 دلاری نیز خواهد رسید.
معاون بانک ملی امارات همچنین گفت: در حالی توجه بسیاری از سرمایه گذاران و کارشناسان به بحران تعطنیلی دولت آمریکا متمرکز شده بحران سقف بدهی ها نیز در پیش است. افزایش نرخ بهره بانکی در آمریکا طی سال آینده می تواند تاثیر منفی بر قیمت طلا بگذارد.
۱۳۹۲ سيزدهم مهر سایت یاسا 34441    


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: علی نویدی شماره خبر: 801 زمان: 8:50 تاريخ: شنبه 13 مهر 1392برچسب:وقت سرمایه گذاری در طلا فرا رسید, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب



CopyRight| 2013 , ali navidi , All Rights Reserved
Powered By a.navidi@ymail.com | Template By: alinavidi



منوي اصلي

درباره سايت



برچسب هاي وب



کشورهاي جهانی بازديد کننده سايت


جاوا اسکريپت-اچ تي ام ال


جستجوگرسايت

Google

موضوعات وب


لینک های مفید



نويسندگان


آخرين مطالب



لینک دوستان


پيوندهای روزانه


لینک های مفید





سايت اشعار مديريت سايت


















امکانات وب



اخبار لحظه اي


جستجودراين سايت جستجودراينترنت